info@fomb.kz

   +7-727-382-41-74; +-727-265-54-70; +7-771-990-58-27

АҚПАРАТ

 

Қазақстанның сақтандыру омбудсманы сақтанушылар мен сақтандыру компаниялары арасындағы жанжалдар мен дауларды шешуге арналған тәуелсіз және бейтарап делдал болып табылады. Оның негізгі міндеті-сақтанушылардың құқықтары мен мүдделерін қорғау, сондай-ақ шағымдар мен талаптарды әділ және тиімді қарауды қамтамасыз ету.

 

Қазақстанның сақтандыру омбудсманы ел заңнамасына сәйкес әрекет етеді және оның қызметі арнайы нормативтік актілермен реттеледі. Ол сақтанушылардың құқықтарының бұзылуына, сақтандыру төлемдерінен заңсыз бас тартуға, сондай-ақ сақтандыру компаниялары мен олардың клиенттері арасында туындайтын басқа да даулы мәселелерге қатысты шағымдарды қарастырады.

 

Сақтандыру омбудсманы дауларды реттеу үшін қажетті ұсынымдар бере отырып, медиация және консультациялар арқылы жанжалдарды әділ және жедел шешуді қамтамасыз етуге ұмтылады. Ол сондай-ақ сақтанушыларды олардың құқықтары мен міндеттерін жақсы түсінуге көмектесу үшін сақтандыру мәселелері бойынша ақпараттандыру мен білім беруде маңызды рөл атқарады.

 

Қазақстанның сақтандыру омбудсманына жүгіну сақтанушылар үшін тегін болып табылады және оның қызметтері сақтандыру саласында проблемаларға тап болған барлық азаматтар мен заңды тұлғалар үшін қолжетімді.

 

Біздің команда келесі келіспеушіліктерді шешу үшін сақтандыру омбудсманының шешімін қабылдау мен орындаудың барлық процесін ұйымдастырады:

1) міндетті және ерікті сақтандыру мәселелері бойынша туындайтын сақтандыру ұйымдарының арасында;

2) сақтандыру шарттарынан туындайтын сақтанушылар (сақтандырылушылар, пайда алушылар) мен сақтандыру ұйымдары арасында жүзеге асырылады.

 

Сақтандыру омбудсманы өз қызметінде мынадай қағидаттарды басшылыққа алады:

1) тараптардың тең құқықтылығы;

2) сақтандыру омбудсманы шешім қабылдаған кезде объективтілік және бейтараптық;

3)  сақтандыру құпиясын және заңмен қорғалатын өзге де құпияны сақтау;

4) тараптардың құқықтарын сақтау және заңмен қорғалатын мүдделерін құрметтеу;

5) шешім қабылдау рәсімінің ашықтығы және негізділігі.

 

Сақтанушы (сақтандырылушы, пайда алушы) мен сақтандыру ұйымының арасындағы келіспеушіліктер бойынша сақтандыру омбудсманының шешімі оны сақтанушы (сақтандырылушы, пайда алушы) қабылдаған жағдайда сақтандыру ұйымы үшін міндетті болады.

 

 

Мұрағат істеу реті

 

Сақтандыру омбудсмандығына қалай мұрағат істеу керек екенін білу

 

Жылдық есептер

 

Бұл бетте Сақтандыру омбудсманының жылдық есептері орналасқан

 

Заңнамалық негіз

 

Конституция, Кодекстер, Заңдар, Ішкі Ережелер, шешімдер

Сұрақтар мен жауаптар